Kwaliteit parket tegen de scherpste prijs
0 items
t.w.v. € 0,00
Vragen? Bel ons! +32 505 801 61

Creon biedt kwaliteitsproducten tegen een aantrekkelijke prijs

Algemene vragen over Creon Vloeren

Creon Vloeren wilt u een een uitstekende service bieden. Op deze pagina beantwoorden wij de meest voorkomende vragen. Heeft u specifieke vragen over een product, de montage of het onderhoud? Ga dan naar:

Veelgestelde vragen / Parket
Veelgestelde vragen / PVC Vloeren
Veelgestelde vragen / Laminaat

Kunt u uw vraag niet vinden? Neem dan contact met ons op via de contactpagina.

Algemene vragen:

  • Waarom zijn de vloeren van Creon zo voordelig?
    • Wij kunnen onze vloeren zo voordelig aanbieden, doordat u bij ons geen montagekosten heeft. Wij geloven in een concept waarbij u de vloer zelf monteert. Uiteraard staat u er niet alleen voor. Wij bieden u een heldere montage instructie, ook op de website vindt u veel informatie over het monteren en onderhouden van uw vloer. Daarnaast staat ons team van specialisten telefonisch en per e-mail voor u klaar. Mocht u er niet uitkomen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
  • Wat is de levertijd van een Creon vloer?
    • De levertijd bij Creon Vloeren bedraagt tussen de tien en achtien werkdagen.
  • Wat kan ik verwachten nadat ik een vloer heb besteld?
    • Bij Creon Vloeren ontvangt u een orderbevestiging wanneer uw bestelling goed is verwerkt. Als u betaald via bankoverschrijving, zal de bestelling in behandeling worden genomen nadat de betaling is ontvangen. U ontvangt dan ook de factuur.  Als uw bestelling gereed is, krijgt u hier bericht over van onze distributeur.
  • Kan ik kiezen tussen zelf ophalen van mijn vloer of laten bezorgen?
    • Als u de besteling plaatst, kunt u er voor kiezen om uw vloer zelf op te halen of om deze te laten bezorgen. 
    • 1. Bezorgen: De bezorgkosten in België bedragen € 40,- (inclusief BTW). Dit bedrag is ongeacht de grootte van uw bestelling. Er zal telefonisch contact met u worden opgenomen door de distributeur. Met hem maakt u een bezorgafspraak. De dag voor bezorging kunt u na 16:00 op http://www.transportservice.nl/ kijken hoe laat u uw bestelling precies bezorgd wordt.
    • 2. Ophalen: U kunt uw bestelling ophalen. Dit is gratis, ongeacht de grootte van uw bestelling. U wordt door ons geinformeerd als uw bestelling bij ons is binnengekomen. De bestelling kan worden afgehaald van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00. Dit kan op het adres: Sportlaan 401 te Sliedrecht (R. Vlot en Zn.). Betaald u onder rembours? Dan ontvangt u van de transporteur de bijbehorende factuur.
  • Zijn de prijzen op Creon Vloeren inclusief BTW?
    • Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW. In de winkelwagen ziet u de totaalprijs ook inclusief verzendkosten.
  • Ik heb een fout gemaakt tijdens mijn bestelling. Kan deze nog gecorrigeerd worden?
    • Dat kan, indien u zo snel mogelijk contact met ons opneemt. Binnen 24 uur hoort u van ons of de bestlling kosteloos gewijzigd kan worden.
  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
    • De mogelijkheid bestaat om uw bestelling te retourneren. Let hierbij wel op dat voor maatproducten het herroepingsrecht conform de wet verkopen op afstand geldt. 
    • Bij Creon heeft u dertig dagen bedenktijd. Bent u binnen deze dertig dagen niet tevreden? Dan kunt u het product in orginele staat retourneren naar: Sluisweg 2B 3371 EV te Hardinxveld-Giessendam. Vemeldt hierbij het ordernummer en uw adres. Binnen vijf werkdagen na ontvangst van uw retournering, zullen we het aanbetaalde bedrag terugstorten op uw rekening.
  • Hoe kan ik mijn vloer betalen?
    • Creon Vloeren heeft drie verschillende betalingsmethoden:
    • 1. Betalen via Creditcard (Paypal): 5% vooraf.
    • 2. Betalen via bankoverschrijving: 5% vooraf en de overige 95% bij levering.
    • 3. Betalen bij aflevering
    • Betalen per Creditcard
    • Bij ons kunt u veilig en gemakkelijk betalen met uw creditcard. Wij maken gebruik van het platform Paypal. Aan het eind van de bestelprocedure wordt u doorgestuurd naar de website van Paypal, hier kunt u met uw creditcard afrekenen.
    • Betalen per bankoverschrijving
    • Uw bestelling wordt verwerkt, nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Als uw betaling is verwerkt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging. 
    • Het bedrag kunt u overmaken op bankrekeningnummer: 2.43.08.705 (IBAN: NL56ABNA0524308705) ter attentie van CREON-ONLINE B.V.
    • Betalen bij aflevering
    • U kunt uw bestelling veilig en direct afrekenen bij de chauffeurs van onze vervoersmaatschappij. Dit kan zowel contant als met uw pinpas.
  • Kan ik producten op maat laten maken?
    • Dat kan zeker. Creon wil aan uw wensen voldoen, dus maakt graag producten speciaal voor u op maat. U kunt een maatwerk offerte aanvragen. Wij nemen graag uw wensen met u door, zodat wij een passende offerte kunnen maken. 
  • Waar staan de algemene voorwaarden van Creon Online B.V.?
    • Creon Online B.V. hanteert de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel organisatie. De voorwaarden vindt u op de pagina: Algemene voorwaarden. Daar kunt u ze ook downloaden.
  • Waar staat de privacy policy van Creon Online B.V.?
    • In de privacy policy is ons beleid te vinden. We leggen hier uit hoe u contact me ons kunt opnemen en er wordt beschreven hoe wij met de verzamelde persoonsgegevens omgaan. Ons privacy beleid vindt u hier.
  • Hoelang is de garantietermijn bij Creon Vloeren?
    • Bij de garantie hanteren wij de Nederlandse wetgeving. Hierbij gelden de rechten die de consument heeft op basis van de wet. Dit betekent dat u bij Creon Vloeren vijf jaar garantie heeft op uw vloer. De datum die op uw factuur staat, geldt als ingangsdatum voor de garantie.
  • Welke gevallen worden niet door de garantie gedekt? 
    • - Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
    • - Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
    • - Bij normale slijtage;
    • - Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing / montage handleiding;
    • - Als er sprake is van buiten komend onheil, zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen enz.;
    • - Creon Vloeren niet (tijdig) in de gelegenheid is gesteld voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek.
  • Als ik een klacht heb, waar kan ik deze melden?
    • Wij doen uiteraard ons uiterste best om u tevreden te houden. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Deze klacht kunt u via onze contactpagina melden of via een klachtenbrief. De klachtenbrief kunt u sturen naar: Brugsestraat 140, 8020 Oostkamp. Binnen14 kalenderdagen nemen wij contact met u op, om de verdere afhandeling te bespreken.
      Mocht u ontevreden zijn over de geleverde bestelling, dan kunt u z.s.m. na de factuurdatum een mail sturen naar support@creon-online.eu. Probeer uw opmerking zo duidelijk mogelijk te omschrijven, zodat wij direct weten waar het over gaat. Zodra wij uw mail hebben ontvangen, krijgt u een bevestigingsmail. Binnen 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op. 
      Naast de interne klachtenprocedure van de webshop, kan u steeds terecht bij BeCommerce en bij het Europese ODR-platform).